Sport uz malo politike, serija i glazbe.
Europsko prvenstvo u nogometu 2021. pojam je koji su Hrvati ove godine najviše upisivali u Google tražilicu. Samo je to još jedna potvrda koliko volimo ovaj sport. No, zanimala nas je i politika koja se našla na drugom mjestu najčešće pretraživanih pojmova, što ne čudi s obzirom na ovogodišnje lokalne izbore. Treće mjesto zauzeo je znatno neozbiljniji pojam, turska serija Ambasadorova kći.
Sport uz malo politike i glazbe
Zanimljivo je kako se korona nije našla u tri najčešće pretraživana pojma. No, na četvrtom mjestu su covid potvrde. Na petom je opet nogomet, konkretno utakmica Dinamo – Tottenham, zatim aktualni popis stanovništva, Đorđe Balašević koji je preminuo ove godine pa Eurosong, popularna serija Squid Game te utakmica Hrvatska – Rusija, objavio je portal mirovina.hr.
Među serijama, svu popularnost u Hrvatskoj ostalima je odnijela Ambasadorova kći. Tek iza nje slijede globalno popularne “Squid Game” i “Bridgerton”. Nakon ove tri, redaju se “Ginny and Georgia”, “Dnevnik velikog Perice”, “Outer Banks”, “Bogu iza nogu”, “Gülperi”, “Dar Mar” te “Melek”.
Što se tiče filmova, najviše su pretraživali “Južni vjetar: Ubrzanje”, “Dune”, “Toma”, “Army of Thieves”, “Red Notice”, “Zvijezda je rođena”, “Eternals”, “James Bond”, “Venom” i “Zack Snyder’s Justice League”.
Najčešće pretraživani događaji su EURO, izbori, Dinamo – Tottenham, Eurosong te Hrvatska – Rusija. Slijede Hrvatska – Španjolska, Hrvatska – Škotska, Dinamo – Villarreal, Hrvatska – Češka te Olimpijske igre na desetom mjestu. Sport je, dakle, odnio uvjerljivu pobjedu, uz malo politike i lakih nota.
Brak na prvu, Ljubav je na selu, Zadruga, MasterChef te Supertalent najtraženiji su pak u kategoriji reality showova.
Zanimale su nas i dijete, a najčešće smo pretraživali liposukcijsku, medicinsku, dijetu 10 posto, dukan te dijetu bez ugljikohidrata.
Izvor: mirovina.hr