Uzimaju uobičajene stvari, malo se 'poigraju' s njima i daju im sasvim novi izgled. Oni su digitalna agencija SeekandHit, a njihov vlasnik i osnivač Mario Frančešević pridružio nam se u novoj epizodi MojPosao podcasta!
Ponekad djeluje da stojimo u mjestu i kako nam se velike i neopisivo važne stvari ne događaju dovoljno često. Usprkos našem strpljivom i godotovskom iščekivanju njihovog ostvarenja. Međutim, kao što će svaki zagovornik teorije kaosa, odnosno 'efekta leptira' to gorljivo potvrditi, i najsitnije promjene mogu ostaviti veliki trag.
Jedan poziv, susret ili odluka mogu usmjeriti tijek našeg života u sasvim drugačijem pravcu u odnosu na neki drugi sličan događaj.
Za Marija Frančeševića, osnivača tvrtke SeekandHit, takav sudbonosan trenutak dogodio se još za vrijeme njegovih srednjoškolskih dana, kada je s kolegom odlučio pokrenuti web portal na temu informacijske sigurnosti. Usprkos mladosti i neiskustvu, njihov kvalitetan rad ubrzo je prepoznat, čitateljstvo je svakodnevno raslo, a pored nagrada i priznanja od struke, o njihovoj tadašnjoj popularnosti dovoljno svjedoči podatak kako je o njima pisao čak i - Playboy.
Sve nakon toga je, kako se kaže, povijest.
Upisao je studij računarstva, paralelno pišući za CARNet o važnosti informacijske sigurnosti, nakon čega je krenuo istraživati poslovni svijet. Neko vrijeme je radio u tvrtki NTH, a potom i u Adriatic.hr-u, ali je u nekom trenutku shvatio kako želi pokrenuti nešto svoje.
I tako je nastao SeekandHit, jedna od vodećih tech/marketing tvrtki u Hrvatskoj, sa sjedištem u Splitu.
Svojim klijentima, među kojima su neke od najvećih tvrtki u regiji, tvrtka nudi inovativne pristupe koji im pomažu da ostvare svoje marketinške ciljeve, a u osmišljavanju tih kreativnih procesa sudjeluje više od 60 zaposlenih. Dakako i Mario Frančešević, gost 19. epizode MojPosao podcasta.
Od Marija smo doznali što je sve potrebno kako bi se izgradila i uspješno vodila tvrtka u Hrvatskoj, kako su se kroz godine mijenjali zahtjevi, odnosno očekivanja zaposlenih te kako u današnje hektično vrijeme pronaći balans između poslovnog i privatnog dijela života.