Prema izvještaju Quality of Working Life kojeg su izradili britanski Chartered Management Institute i organizacija Health and Safety Executive, 43% menadžera priznaje kako se lako razljute na ljude iz svoje blizine.
Od 1.541 menadžera koji su sudjelovali u ovom istraživanju, skoro jedna trećina njih, točnije 31%, priznaje kako su izgubili smisao humor što u konačnici još više povećava pritisak unutar radnog okruženja.
Menadžeri ni sa zdravljem ne stoje najbolje. Naime, njih 55% se potužilo na napetost mišića i fizičke bolove dok ih se 44% suočava s čestim glavoboljama.
Mary Chapman, izvršna direktorica Chartered Management Institute-a upozorava kako bi se menadžeri trebali bolje upoznati s posljedicama do kojih bi moglo doći ukoliko simptomi koji se u početku čine zanemarivima, eskaliraju.
Menadžeri bi trebali posvetiti više pažnje svom zdravlju zato što bi se pasivnost po tom pitanju mogla negativno odraziti i na njihove kolege, a od efekta knock-down-a koji bi ih mogao snaći, veliku štetu mogli bi imati i odnosi s njihovim klijentima, zaključuje Mary Chapman.
(V.B.)
Izvor:
Personneltoday