Nikada nemate dovoljno vremena? Gotovo svakodnevno poželite da dan ima više sati jer ne stignete završiti sve zadatke? Stručnjaci smatraju da se tajna uspješno organiziranog radnog dana krije u odvojenim prioritetima te unaprijed predviđenom vremenu za obavljanje tih zadataka. Donosimo vam nekoliko savjeta kako biti učinkovitiji na radom mjestu:
Radite manje ali kvalitetnije
Nije sve u brzini obavljanja poslova. Ponekad je bolje napraviti manje ali kvalitetnije kako bi dobili uspješne rezultate. Također, dan ranije isplanirate radni dan. To uključuje čak i odjeću koju ćete obuči sutrašnji dan.
Planirajte dan
Stručnjaci smatraju kako bez planiranja radnog dana osoba gubi mnogo vremena na nevažne stvari. Radi toga je važno odrediti prioritete za sutrašnji dan. Primjerice, sastavite kratki dnevnik rada u kojem će pisati, primjerice, svi sastanci i telefonski razgovori koje morate obaviti, ali i vrijeme koje vam je za to potrebno.
Ako tražite posao – budite aktivni
Ako tražite posao nije dovoljno samo napisati i poslati vaš životopis tvrtkama koje su raspisale natječaj. Imajte na umu da morate svakodnevno izdvojiti određeno vrijeme za aktivno traženje posla. Primjerice, napravite plan koliko ćete vremena provoditi na Internetu tražeći nove oglase. Ponekad je učinkovitije "svakoga dana tražiti po malo" nego svaki drugi dan raditi više sati od uobičajenog vremena.
Slobodno vrijeme
Važno je svakoga dana ostaviti malo slobodnog vremena za sebe kako bi se odmorili i "napunili baterije" za sutrašnji dan. Primjerice, prije spavanja popite čašu dobroga vina ili poslušajte omiljeni CD.(A.T.)
Izvor:
Monster