Zbog svakodnevno velikog broja e-mail poruka na kojima mnogi zaposlenici često izgube dosta vremena, neke su kompanije odlučile poduzeti "drastične" akcije.
Jedna od posljednji je Intel, koja je odlučila zadnji dan u tjednu obilježavati kao dan bez e-mail poruka.
Doduše komunikacija e-mailom tog dana nije strogo zabranjena, ali su zaposlenici zamoljeni da prakticiraju izravnu komunikaciju ili komuniciraju putem telefona.
Ideja za ovakvu akciju potekla je od samog izvršnog direktora Intela, Pula Otellinija koji je kritizirao inženjere zbog komuniciranja e-mailom iako sjede tek par metara jedan od drugog.
Međutim, ova ideja nije nikakva novost u SAD-u, pa tako i kompanije poput US Cellular-a ili Deloitte and Touche-a obilježavaju dane bez e-maila već duže vrijeme.
Zanimljivo, prošle je godine dan bez e-maila uvela i kompanija PBD nakon što je njihov izvršni direktor posumnjao kako komuniciranje elektroničkom poštom šteti produktivnosti. Četiri mjeseca kasnije bili su vidljivi i prvi rezultati – unaprijeđen je timski rad, zaposlenici su brže rješavali probleme, a klijenti su bili zadovoljniji.
Povod ovakvim akcijama su i brojna istraživanja u SAD-u koja su pokazala kako je zaposlenik 2006. u prosjeku slao 37 mailova dnevno, a ove se godine predviđa povećanje na 47 dnevno. Osim toga, otkriveno je kako velika količina e-mail poruka dovodi do stresa kod mnogih zaposlenika, a neki svoj mailbox provjere i do 40 puta u sat vremena. (V.K.)
Izvor:
BBC