Oni koji žele biti uspješni moraju naučiti razlikovati prioritete od manje važnih stvari
Pitate se koje su to osobine koje razlikuju dvoje jednako sposobnih zaposlenika? Naime, za uspjeh u poslu nije dovoljno imati potrebno obrazovanje. Ponekad treba obratiti pažnju na osobine koje vam mogu osigurati uspjeh.
Uočiti prioritet
Oni koji žele biti uspješni moraju naučiti razlikovati prioritete od manje važnih stvari. Ako ne uočite prioritetne zadatke može vam se dogoditi da ćete se izmoriti i kasniti sa obavljanjem zadataka koji su zaista važni.
Privrženost tvrtki
Je li vam tvrtka za koju radite zaista važna? Misli se na onu vrstu privrženosti koju pokazujete kada odlučite ostati dulje na poslu jer smatrate da će to koristiti tvrtki. Takvim zaposlenicima menadžeri daju veću slobodu a često takve zaposlenike i dodatno nagrađuju.
Visok prag tolerancije
Mnogi zaposlenici rade grešku nakon što im nadređeni povjeri više zadatka nego drugima jer to vide kao nepravdu pa traže dodatnu pomoć u radu. Međutim, ako preuzmete više posla to znači da imate i veću odgovornost. Vaša reakcija na dodatne odgovornosti je dio onoga što određuje vaš uspjeh. Također, važno je da vas kritika ne obeshrabri. Stoga, pokažite veći prag tolerancije.
Stručnost
Važno je da obavljajte pojedine zadatke važne za tvrtku tako dobro da taj dio posla postane vaša specijalnost. Također, važno je biti u korak s novim znanjima i tehnologijom jer ćete na taj način potvrditi da ste stručni u svom poslu.
Visoko samopouzdanje
Ne možete biti vođa ako se bojite. Morate zračiti samopouzdanjem, ali i moći reći vlastito mišljenja kada su stvari suprotne vašim pogledima jer to vam može osigurati poštovanje nadređenih i kolega. (A. T.)
Izvor:
AskMen.com