Globalni stručnjaci poslovnog vodstva otkrili su kako postati lider, čime potaknuti kreativnosti i izvrsnost, te kako postati kreativan i konkurentan.
Kako postati i ostati uspješan lider? Koja će uvjerenja sadašnjih leadera biti temelj generaciji koja dolazi? Kako stvoriti promjene i ideje, kako kreirati uslugu i inovaciju te pronaći ključ za otključavanje kreativnog procesa na radnom mjestu? Pitanja su to za sve buduće ali i aktualne lidere na koja je odgovor kroz nekonvencionalna i dinamična predavanja 11 vodećih svjetskih gurua leadershipa pružila najveća Konferencija poslovnog vodstva u svijetu - Leadercast 2011.
Spomenuti visokoprestižni poslovni događaj okupio je vodeće svjetske stručnjake leadershipa kao što su John Maxwell, sir Ken Robinson, Suzy Welch, Seth Godin, Dave Ramsey, Erin Gruwell, Robin Roberts te brojne druge vrhunske govornike s područja leadershipa, a u Hrvatsku ga je dovela Međunarodna poslovna akademija za inovacije i vodstvo – ILBA, čiji je fokus promocija i širenje znanja svakog zaposlenika, a glavni cilj izgradnja programa i modela koji su primjenjivi na moderne tehnologije u menadžmentu.
Kao uvod u konferenciju u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade, u organizaciji ILBA akademije održao se i okrugli stol na temu leadershipa. O modalitetima djelovanja budućih i postojećih lidera, o liderima koji se nalaze u prostoru između ekonomske krize i novog digitalnog doba kojeg predvode društvene mreže, raspravljali su: Tončica Čeljuska, urednica na HRT-u, Darko Markušić, glavni urednik Poslovnog Dnevnika, Miodrag Šajatović, glavni urednik tjednika Lider te Domagoj Juričić, direktor regionalnog razvoja InfoDom grupe.
Trebamo lidere koji će znati kapitalizirati dobre i zrele ideje te pritom se znati koristiti tehnologijom 21. stoljeća, zaključak je navedenog okruglog stola. U raspravi je također istaknuto kako se lideri u Hrvatskoj bore za preživljavanje te da im društvo ne daje odgovarajuće priznanje.
"Kao društvo se moramo otvoriti ljudima s liderskim mogućnostima. Leadership se povezuje s hrabrošću i spremnošću na izbor", naglasio je tom prilikom Domagoj Juričić, direktor regionalnog razvoja InfoDom grupe.
Vrijedi istaknuti kako je ideja za Leadercast nastala prije jedanaest godina, te da je njen autor dr. John Maxwell, koji je ovom kreativnom konferencijom želio spojiti svoj utjecajan glas u zajednici sa svojom željom do dopre do lidera, ali ne na poslovnoj, već na razini srca. Ono što je počelo kao poludnevna edukativna manifestacija Johna Maxwella kao predavača, danas je jedinstvena cjelodnevna iskustvena konferencija s pregršt liderskih stručnjaka i praktičara, koju je diljem svijeta pratilo više od 85 tisuća ljudi.
"ILBA akademija dovođenjem Leadercast konferencije željela je u skladu s vrijednostima ILBA-e potaknuti dostupnost kvalitetnog znanja i učenja, jer lideri su ti koji se prvi moraju razvijati i u tome biti uzor svojim managerima i zaposlenicima. Namjera nam je bila da ovim događajem preispitamo koncept vodstva, kao i kakvi nas lideri čekaju u budućnosti i kako stvoriti sinergiju lidera: mladih lidera koji imaju nova znanja i novu svijest, s jedne strane, i starih lidera koji imaju dragocjeno i nezamjenjivo životno i poslovno iskustvo", rekla je Jasmina Sočković, direktorica ILBA akademije.