Šišanje 25 kuna, bojenje izrasta 35 kuna, ugradnja noktiju 65 kuna, pola sata masaže 55-75 kuna, masaža vlasišta i maska 5 kuna, depilacija 25-45 kuna, trajni lak 55 kuna.
Sve navedeno redovne su cijene u prvom hrvatskom Beauty Outletu, koji je prije desetak dana otvoren na zagrebačkom Vrbiku zahvaljujući vlasnici Maji Jurinac, 29-godišnjoj diplomiranoj ekonomistici, koja je odlučila pokušati nešto drugačije. Posao je pokrenula sa sestrom i najboljom prijateljicom jer bi ljepota, kaže, trebala biti dostupna svima i to na način da su sve usluge dostupne na jednome mjestu.
"S tom idejom, kako klijentima uštedjeti vrijeme i novac, krenula sam u posao. Moja je usluga 30-40 posto jeftinija od uobičajene. Očekivala sam da do jeseni neće biti pretjerano posla, ali sam bila u krivu. Zadovoljna sam brojem žena i muškaraca koji dolaze na razne tretmane", kaže Maja.
U ponudi je niz usluga: od frizerskih, preko masaža, depilacija, laserskog uklanjanja dlačica, ugradnje trepavica, manikura… Nema više potrebe da se odlazi na nekoliko različitih mjesta da bi se uredili svi dijelovi tijela - objašnjava Maja za Jutarnji list.
Bez obzira na niske cijene, kaže da se posao isplati. Dobit nije tako velika kao kad se nekome naplati, primjerice, 200 kuna za tretman koji kod nje košta 40, ali Maja je željela dobiti klijente koji dolaze redovito i na više stvari odjednom.
"Ne bih otvarala salon da se ne isplati, ali pomaže činjenica da radim sa sestrom i najboljom prijateljicom. Svaka je uzela svoj dio posla, mi to već godinama radimo i stručne smo u svom poslu pa nam je na neki način lakše raditi za sebe", objašnjava Maja.
Salon funkcionira po principu članstva. Svatko pri prvom dolasku dobije člansku iskaznicu, a s njom nakon nekog vremena dobiva i određene popuste. Na taj se način klijenti osjećaju posebno, kao da su dio nečega i kao da su nekome važni - kaže Maja. Prvi gosti koji su ušli u Outlet pokazali su joj da ih članske iskaznice oduševljavaju.
U budućnosti bi voljela otvoriti Outlet i izvan Zagreba, ali to će ovisiti o potražnji. Zasada joj je prioritet zaposliti još djelatnika kako bi jesensku navalu klijenata dočekala spremna.