Ponekad će čitanju vašeg životopisa biti posvećeno svega 20-ak sekundi, pa je životopis jedina vaša šansa da vas poslodavac uoči i pozove na intervju.
Da biste to postigli, osim standardnog načina pisanja, životopis mora sadržavati i neke marketinške elemente koji će motivirati čitatelja da ga detaljno prouči.
Jednostavne rečenice
Za početak koristite jednostavne i kratke rečenice koje nose informaciju. Također, ako šaljete životopis putem e-maila napišite u tekstu maila za koje se mjesto natječete. Naime, mnogi griješe misleći da je "više bolje", pa u životopis pišu mnoge nekorisne informacije misleći da će time privući poslodavca, što je netočno.
Ključne riječi u podnaslovima
Tekst koji je napisan mora biti pregledan i ugodan oku za čitanje. Kako bi učinili vaš životopis preglednijim, poželjno je stvoriti određenu tipografsku raspodjelu. Naime, životopis mora biti čitak, a važni dijelovi istaknuti tako da ih čitač uoči već u prvim sekundama čitanja. Savjetujemo vam da odlomke koje želite izdvojiti podebljajte (BOLD) tako da se istaknu. Također, istaknite institucije u kojima ste se školovali, radna mjesta, te vještine i znanja kako bi poslodavac već na početku uočio vaše pozitivne strane.
Naglasite postignuća
Loš prikaz prijašnjih projekata i radnog iskustva neće impresionirati potencijalnog poslodavca. Vaše radno iskustvo, uključujući i nagrade, pokazat će poslodavcu samu bit vaših sposobnosti i talenta, odnosno vještine i stil koje vaše projekte čine jedinstvenima. Zbog toga oni moraju biti istaknuti i pregledno napisani. (A.T.)
Izvor:
Monster