I dok rast upotrebe Interneta usporava, ljudi u poslovnom i privatnom životu sve su više ovisni o cyberspaceu, rezultati su globalnog istraživanja koje je na uzorku od 6.500 ljudi u 12 zemalja provela agencija Ipsos. Prema njihovoj studiji, online populacija porasla je za svega pet posto u prošloj godini, za razliku od 20 posto u 2004.
Istraživanje pokazuje da će rast biti usporen i u 2006., kao i činjenicu da se ljudi Internetom koriste za različite aktivnosti te da upotrebljavaju nove sofisticirane uređaje za pristup Internetu kao što su mobiteli i računala za povezivanja bežičnim putem.
Vjerujemo da rezultati iz 2005. uistinu ukazuju na činjenicu da će se u budućnosti manje istraživati porast korištenja Interneta a više oslanjanje korisnika na mrežu, jer je korištenje tog medija stil života, rekao je dopredsjednik Ipsosa, Brian Cruikshank.
Bilo da prati vijesti, piše blog, sluša podcast ili gleda jučerašnji sitcom, Internet korisnik stalno koristi nove dosad neviđene razine tog medija.
Velik porast u korištenju Interneta zabilježen je prošle godine u Japanu, gdje se prema rezultatima Ipsosa njime koristi 75 milijuna ljudi. Japan je također prvo svjetsko Internet gospodarstvo, gdje je 89 posto ispitanika reklo da se Internetom koristi barem jednom mjesečno.
Od 12 globalnih tržišta uključenih u studiju, Francuska iz godine u godinu bilježi najveći porast korištenja Interneta. Više od 60 posto odraslog stanovništva Internet koristi redovito, što je porast od 12 posto u odnosu na 2004.
Rast korištenja Interneta smiruje se u Sjevernoj Americi, osobito u SAD-u i Kanadi, gdje on stagnira, krećući se od 71 do 72 posto. No bez obzira na to, oba su tržišta i dalje važni igrači za napredak Internet gospodarstva, ističe Cruikshank.
(Hina)