Svojim vizualnim dojmom ne predstavljamo samo sebe, već i tvrtku za koju radimo. A svojim imidžom ostavljamo dojam na druge. Stoga je naš osobni imidž zapravo poslovan jer govori o poslu kojeg radimo.
U poslu trebamo naglasiti osobnost i iskazati svoj stil te i osobnim izgledom pridonijeti uspjehu posla i tvrtke.
Osim izgleda, lijepe frizure, odjeće i obuče, trebamo obratiti pažnju na detalje koji nam služe kao pomoć u poslu – aktovku, penkalu ili nalivpero.
Za poslovnu ženu kao i muškarca idealne su torbe u formi aktovke. Naime, kao i kod muškaraca i ženama je aktovka uvijek dodatak koji zaokružuje sliku poslovnosti.
U današnje vrijeme aktovka ne predstavlja više samo krutu torbu u kojoj se nalaze pravni papiri, već ima i onih s modernijim dizajnom, a napravljene su ovisno o zanimanju.
Primjerice, čvrste aktovke za računala često su izrađene od karbona i kevlara, vrlo su lagane, a unutrašnjost im je dizajnirana na način da su već predviđena mjesta za kablove, CD-e i ostalu opremu.
Za trgovačke putnike je pogodna lagana i čvrsta torba u kojoj postoji nekoliko pretinaca a zaključava se šifrom. Pogodna je za sve one koji nose puno stvari.
Moderna ženska poslovna torba od crne ili smeđe kože s ručkama, pretincem za računalo i džepom vrlo je popularna.
Naime, poslovna torba djeluje elegantno ali i profesionalno. A ima ih u svim bojama – od crne do crvene ili smeđe. Također, važan je i materijal od kojeg su napravljene, pa možete birati od onih kožnih do modernih plastificiranih materijala.
Važan detalj je i kemijska olovka ili nalivpero koji bi trebali biti što elegantnijeg dizajna.
(A.T.)